PICT0118.jpg

PRENATALE YOGA

Yoga tijdens je zwangerschap is enorm waardevol, Niet alleen ter voorbereiding op je bevalling maar het helpt je ook om beter in je lijf te zitten tijdens je zwangerschap en om te gaan met alle kwaaltjes die daar soms bij komen kijken. Of je nou nieuw bent met yoga of al een ervaren yogini bent, dat maakt niet uit.

Tijdens de lessen is er aandacht voor meditatie, ademhaling en vooral beweging. Houdingen die je helpen om de spieren die je baby ondersteunen sterk en soepel te houden, ter voorbereiding op je bevalling en de periode daarna. Kortom gericht op jouw zwangere en veranderende lichaam. Niet alleen lichaam maar natuurlijk komt ook het mentale stuk aan bod: rust, ontspanning.  Zo belangrijk ter voorbereiding op je bevalling (en daarna!)  En niet te vergeten: je verbonden voelen met dat groeiende wondertje in jouw buik!

Een veilige plek, jouw moment in de week om even helemaal met jezelf en jouw kindje in verbinding te komen!

Schermafbeelding 2017-08-09 om 15.48.48.png

POSTNATALE YOGA

Postnatale yoga voor kersverse moeders vooral gericht op het versterken van buik, bekken en rug gebied. Daarnaast ligt de aandacht op het openen en ontspannen van schouders, nek en borst gebied, plekken die onderdruk staan bij het dagelijks voeden en dragen van jouw baby.

Je kunt je baby vanaf 6 weken (totdat deze kruipt) lekker meenemen, een leuke manier om met jouw kindje samen weer in shape te komen!